Pogoji poslovanja





Splošni in prodajni pogoji

Splošni in prodajni pogoji v pdf obliki


Bižuterija je spletna trgovina z modnim nakitom in modnimi dodatki. Ponudnik izdelkov je PORTAL.SI d.o.o. Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše splošne in prodajne pogoje, zato svetujemo,da si jih pozorno preberete. V kolikor se s pogoji ne strinjate prosimo, da ne kupujete v naši spletni trgovini.Lastnik in upravitelj trgovine je podjetje PORTAL.SI d.o.o.


Podatki o ustanovitvi:

Registracijski organ: AJPES, izpostava ljubljana

Številka vpisa: Srg 200503800

Datum vpisa pri registracijskem organu: 22.12.1999

Matična številka: 148343900

Davčna številka: 23890703 

Zavezanec za DDV: NE


Prodajni program

Naš prodajni program obsega različne vrste modnega nakita in modnih dodatkov ( glej rubrike). Vsi izdelki so na zalogi v našem skladišču in takoj dobavljivi! Izdelke, ki jih trenutno nimamo na zalogi začasno umaknemo iz naše ponudbe.

Cene

So v evrih (EUR) brez DDV (podjetje ni zavezanec za DDV). Cena izdelka in strošek poštnine so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. S potrditvijo naročila so vse cene in drugi pogoji zavezujoči in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.  Kupec o vseh podatkih o oddanem spletnem naročilu prejme obvestilo na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku.Cene veljajo na dan naročila.Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.


Načini plačila


1. Plačilo po predračunu

Po uspešno izvedenem naroćilu boste na vaš elektronski naslov prejeli predračun z podatki o naročilu z referenčno številko.

Plačilo izvedete z nakazilom na naš transakcijski račun, pri tem obvezno navedite referenčno številko. Najbolj ugoden način plačila je preko spletne banke, ker je najnižja provizija!

Predračun je veljaven 5 delovnih dni. Če plačilo v roku 5 dni ni izvedeno se naročilo prekiliče.


 
2. PayPal

Izdelke lahko plačate tudi z uporabo PAY PAL plačilnega sistema.


3. Kreditne kartice

Izdelke lahko plačate tudi z kreditno kartico

V primeru plačila z kreditno kartico izberite način plačila Paypal/Credit card in sledite navodilom.


  • Visa / Delta / Electron
  • MasterCard / Eurocard
  • Maestro
  • American Express.


4. Plačilo po povzetju


Plačilo po povzetju je možno pod naslednjimi pogoji:

  • Obvezna registracija v spletni trgovini (bodi pozorni na pravilne podatke)
  • pri možnosti dostave obvezno izberite " Dostava z plačilom po povzetju"
  • način plačila izberite "plačilo po povzetju"
  • plačilo po povzetju je možno samo na območju Slovenije

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. Pod zadevo v elektronskem sporočilu vpišite »Preklic naročila«.

V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca. Kontaktni elektronski naslov ponudnika je info@bizuterija.org, telefonska številka  041 679 522.


Dostava

Po prejetju plačila bomo vaše naročene izdelke odposlali v roku 24 ur (delovni dnevi).oziroma prvi naslednji delovni dan.  

Predviden rok dostave je 1 - 3 dni (Slovenija). Na dan, ko bo vaša pošiljka odpremljena, boste prejeli obvestilo na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli v naročilu. 
Če ste opazili, da vaše naročilo ni prispelo v predvidenem roku, nas nemudoma obvestite na naš elektronski naslov.


Pravica o odstopu od pogodbe


Pred odstopom od nakupa sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati, če odstopi od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vsak kupec ima pravico, da nam skladno z veljavno zakonodajo, trenutnimi določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«) v 14 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št. računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. Pri vračilu izdelkov kupec skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena ZVPot) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.

Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema,  je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo. V primeru, da pride do poškodbe blaga ali uničenja embalaže, se vrednost blaga zniža. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena ZVPot, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Podjetje PORTAL.SI d.o.o.  ne omogoča osebnega vračila kupljenega blaga na fizičnem naslovu podjetja.

V skladu z drugim odstavkom 43.d člena ZVPot mora podjetje potrošniku, ki je izkoristil pravico do odstopa od nakupa, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrniti vsa prejeta plačila. V skladu s sedmim odstavkom 43.d člena pa potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.


Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37.in 37a,b,c,č členom Zvpot.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. 

Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.



Vračilo blaga

Kupec lahko v 14 dneh od prevzema izdelka prodajalcu sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec mora v tem primeru vrniti  blago primerno zapakirano na svoje stroške, nepoškodovano in v nespremenjeni obliki.

Poleg blaga mora pošiljki priložiti kopijo originalnega računa.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru poškodovane ali izgubljene pošiljke bomo skupaj s Pošto Slovenije poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Varstvo podatkov


Družba zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

Podatki bodo uporabljeni izključno za namen, za katerega, ste nam jih posredovali (komunikacija v zvezi z vašim naročilom, račun, pošiljanje informativnega gradiva).

Dostop do podatkov imajo le pooblaščene osebe našega podjetja. Vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.  Na vašo željo vas bomo po e-pošti občasno seznanjali z novostmi in akcijami.

Vsako sklenjeno naročilo pomeni sklenjeno pogodbo, ki jo podjetje hrani v bazi podatkov. Vsak kupec oziroma uporabnik ima pravico kadarkoli zahtevati izbris svojih osebnih podatkov iz naše baze. 

Izbris osebnih podatkov

Ponudnik spoštuje Uredbo o varovanju osebnih podatkov (EU GDRR). Uporabnik oziroma kupec sam dovoli ali ne dovoli obdelave podatkov. Vsak kupec oziroma uporabnik ima pravico kadarkoli zahtevati izbris svojih osebnih podatkov iz naše baze. To stori enostavno tako, da nas kontaktira preko katerega od naših komunikacijskih kanalov (elektronska pošta, telefon) ter sporoči svoje podatke za izbris. Izbris podatkov iz naslova GDPR se ne nanaša na podatke, ki jih je podjetje dolžno hraniti po ZDDV-1, Zakonu o davčnem postopku, Zakonu o gospodarskih družbah, Slovenskih računovodskih standardih, Zakonu o računovodstvu ter Pravilniku o izvajanju zakona na dodano vrednost.




Spori in pritožbe


Vse morebitne spore bo družba z kupcem prvenstveno reševala sporazumno.

Podjetje PORTAL.SI d.o.o. priznava izvensodno reševanje morebitnih sporov z pomočjo neodvisnega organa na platformi za Spletno reševanje sporov.  Priznavamo vse ponudnike, ki so navedeni na platformi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2 za podjetja z sedežem v Sloveniji.

Sicer pa je za to pristojno Temeljno sodišče v Ljubljani.


Domžale, 3.6.2019